missinatten typ!?

Klockan är 05,36.. Jag kom hem för en halv timme sen ungefär.. Känner mig jävligt fräsch, NAT!
Har gått från näsbyn, typ längst bort på näsbyn till mig! Med Sanna skor, strl 36 typ!?
Ont som fan har jag i fötterna. Jag är hungrig som ett djur, och pappa har inge mat hemma........
Det gör mig väldigt pissed, funderar starkt på att vara vaken en halv timme till, sen kila ner på druggen och köpa nå jävla mat. Fast jag skulle nog inte lyckas. För jag sitter här, och håller på  att somna.

"jag är ledsen, så fruktansvärt ledsen.. det var inte meningen att det skulle vara Du och Jag.."
(Du vet vem du är)

Uppdaterar bättre imorgon om min händelserika afton.
Ska slå på lite movie nu,tjarå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0