PUSSPUSSPUSSPUSSPUSSPUSSPUSSPUSSPUSS

PUSSPUSSPUSSPUSSPUSSPUSSPUSSPUSSPUSSPUSSPUSSPUSSPUSSPUSSPUSSPUSSPUSSPUSSPUSSPUSS



Jag är less på skolan, så otroligt less på skolan, jag har typ fått 4-kantiga ögon, har suttit framför datorn i typ 3timmar och renskrivit mitt jävla projekt.. Sen har jag hunnit med spanska i en och en halv timme också, så jävla less.
Tur att jag ska lämna in projektet idag, och imorgon ska jag dansa breakdance, bowla och killerboll, sen typ vid 1 har vi sportlov och ska inte vara tillbaka försen 5mars, och då börjar vi den dagen med engelskanationella.
Någon mer som känner hat mot skolan?

Ihelgen blir det roligt, förfest hos Erica, sen bär vi vidare till ett hemligt ställe ;)
Jobb lördag och söndag, riktigt trevligt faktiskt.



PUSSPUSSPUSSPUSSPUSSPUSSPUSSPUSSPUSSPUSSPUSSPUSSPUSSPUSSPUSSPUSSPUSSPUSSPUSSPUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0