sömnlös natt. återigen..

ligger i sängen, kan inte sova. jobbigt som tusan.
funderar på att slå på världens bästa serie, one tree hill!
 iofs så har jag sett dom där avsnitten allt för många gånger, men lika mycket gråter jag, och blir inte less.

jag är inte det minsta trött, har varit och gått till donken och ätit och hämtat lönespec, riktigt skön prommis med syster och jenkz. kanske därför jag inte är trött!? fast man brukar väl bli trött efter promenader? jaja, whatever.

imorgon är det måndag, skit skola och sen 5dagar kvar tills jag åker till Kalix..
Tänka sig, Kalix. Jag har inte varit där sen nyår, jag vill verkligen inte åka hem till pappa, till den där gammla sunkiga lägenheten på Centrumvägen.
Får verkligen kalla jävla kårar när jag tänker på det.

Är verkligen i godform nu till BEACH 2008,  känns riktigt riktigt nice!  Spanien/Barcelona here  we come!
Nu är det verkligen inte länge kvar tills vi åker, Jag, Jasmine, Olivia, Bergman, Viktor, Prince, Helena, Kristin, Kristina och Lina! Fan så roligt säger jag bara!

Nåväl, ska slå på lite onetreehill nu och försöka få en "john blund", fast jag känner för att ringa min babe.
Men det går inte :( skit också!

Gimmie gimmie more, gimmie more, gimmie gimmie more!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0