2007 - 2008

2008 - Nytt år, nya möjligheter.

2007 - har varit både ett bra år och ett väldigt jobbigt år.. ångrar massa med saker som jag inte har gjort, och som jag har gjort. Fick mitt första riktiga jobb, donken, trivs hur bra som helst!
Första sommaren sen jag föddes som jag inte har tillbringat i Sthlm, var ist ensam i Luleå. Var skitråkigt!
Har lämnat Kalix (för alltid), endast helger är jag här på, känns skönt! Sen har det bara hänt en jävla massa skit!

Nyårsafton, vart det förskiva,fest & efterskiva hemma hos systrarna Larssons. Fyfan vilket helvete det var att städa imorse alltså. Och jävla idioter som spyr inomhus & leker med brandsläckaren! åh, jag känner verkligen hat mot er, det ska ni veta!
Fram till 1 var det hur bra som helst, efter 1 sög det jävla kukröv! Hade likagärna kunna ha varit i Luleå istället.

Nåja, nog om det.. Nu ska jag typ röka om Sanja följer, annars slänga mig i soffan med Slisk-Sanna och Fittan-Fanny.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0