27januari.

Vaknade idag vid halv 11 av att min kära-alkis-vän Magnus(kalix)ringde, han sa att han skulle sova en timme till sen skulle vi gå och fika och bara hänga på stan. Jaja whatever, jag ringde han vid 12, inget svar och klockan är nu 2 och han ligger fortfarande och sover!!
Nåväl, gick upp vid halv 11 åt frulle med mamma och gick och la mig igen, vaknade någon timme senare av att Karl-Petter dansar (Let's dance), han är ungefär världens charmigaste kille och jag är nästan kär i han ;D
Hans dialekt och hur jävla härlig han är, jag tror inte jag har sett/träffat någon som han! Han får pluspoäng från mig, en tia av en tia!

Sitter på VILA just nu, ska snart ut i butiken och hjälpa mamma lite och försöka efterlysa min vän.
Är helt slut i kroppen, har ont överallt, måntro om man börjar bli sjuk igen!? I hope not!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0