29 december.

Nykommen hem från storstan, de vill säga, huvudstaden Sthlm Djurgården.
Känns både bra och tråkigt, vet inte om jag får se morfar nåmer i bra skick, men man får väl alltid hoppas.

Juldagen vart tung, grät en massa. 5år sen Johan dog.. Känns fortfarande som att du bara är ute på en resa eller något, och att du ska komma tillbaka och pussa mig i pannan, strycka mig i håret och säga "godnatt".

Har hittat nyårskläder, nu är det bara att bestämma sig om jag ska vara i Luleå eller Kalix, men det lutar nog att vara med Sanna i Kalix. Så fårse vad vi hittar på för smaskigt :)

Har varit och gjort min tatuering idag, vart riktigt nöjd, ska lägga in en bild på pirren. Men det får bli ett senare projekt .
Nu ska jag & Sanna se film, gonatt Sverige..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0