ett tidsfördriv

Senaste

1. Kompis du träffade: Magnus och Wede.
2. Personen du pratatade i telefon med: Elin my babe!
3. Du fick SMS av:  Anton
4. Du kramade: Magnus.


Idag

5. Kläder: Jeans och en kofta
6. Bättre än igår: Såfan heller, igår var det helg, och idag måndag!


Imorgon

7. Är det: Tisdag
8. Planer: Träna lite stryke med Erica.
9. Något tråkigt som händer imorgon: Plugga, skulle jag nog behöva och läsa ut min bok.


Favorit

10. Nummer: 2
11. Färg: Svart, grått och lila
12. Årstid: Sommar


Frågor och svar

13. Saknar du någon? ja
14. Humör för tillfället? Verkligen inte, har ont i kroppen, och hes som ett djur.
15. Det första du gjorde imorse? Ringde Mange, och sen svarade jag på dom sms jag fårr under natten.
16. Vad åt du sist? Drack nyponsoppa, annars var det godiset hos Olli igår kväll.
17. Vad irriterar du dig på? Allt!
18. Tror du på distansförållanden? Joo, det gör jag!
19. Vem tänker du på just nu? Hemlit
20. Tror du att personen tänker på dig med? Jag förmodar att han sover.
21. Vart reste du sist? Till Sthlm
22. Vad gjorde du igår kväll? Mös med Olivia, och pratade i telefon.
23. Liknar du din mamma eller pappa? Mamma.
24. Ler du ofta? Typ hela tiden.
25. Välj en (kärlek, skönhet kreativitet,)?  Va?
26. Önskar du dig något när du ser en fallande stjärna? Hela tiden
27. I vems säng sov du i igår natt? Min egen
28. Vilken färg har din tröja? Grönkofta, och en vit t-shirt.


Sorg

29. Har du någonsin gråtit tills tårana tagit slut? Jaa.
30. Har du någonsin gråtit dig till sömns? Mjo.
31. Gråter du när du skadar dig? Beror väl på. bryter jag något så gråter jag väl ;p


Lycka

32. Är du en glad person? För det mesta.
33. Vad gör dig glad? allt ;D haha
34. Önskar du att du var lyckligare? Ibland önskar jag väl det.
35. Är lycka överskattat? Förmodligen.
36. Kan musik göra dig glad? Lätt


Kärlek
37. Har någon annan än din familj sagt "Jag älskar dig"? Ja.
38. Har du någonsin sagt "Jag älskar dig" och menat det? Ja.
39. Har du en flick/pojkvän?  Neej.
40. Är du nöjd med det? Nej.
41. Är du kär? Ja!


Hat

41. Vem hatar du verkligen? Hatar väl ingen, men hatar skolan just nu!
42. Har du någonsin gjort en hat-lista? Näe, inte en lista, men rabblade upp några i fredags.
43. Är du en mobbare? Näe.
44. Har du varit så arg på någon så du börjat gråta? Ja.
45. Har du blivit sviken någon gång? Jaaa.


Skolan

46. Gillar du skolan? Nej, känner hat mot den!
47. Favoritämne? Idrott och bild.
48. Värsta ämne? Matte!
49. Har du spytt i skolan nån gång? Neeeej!
50. Är skolmaten god? Såfan heller inte!


jag sitter i skolan, Olli är hemma och sover. Jag är väldigt hes, och jag vill hem och sova.
men TYVÄRR måste jag och jobba :(


Kommentarer
Postat av: jenkZ

18. Tror du på distansförållanden? Joo, det gör jag!

OFTA!!!!

2008-01-28 @ 16:41:16
URL: http://mohss.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0