I'm not alright..

Ja, det är sant. Jag har fortfarande känslor för dig, och jag vågar inte säga det till dig..
Du betyder allt för mig - fortfarande. Du bor alldeles för långt bort, jag hatar det..

Jag är kär i dig, så förbannat kär i dig.
Och jag hoppas av hela mitt hjärta att det blir att flytta till Stockholm till hösten, då är vi närmare och kan försöka.. igen.

Andra dagen jag drömmer om dig, ännu en jävla dröm. Den var inte nice precis, vaknade upp helt kallsvettig och jävlig, trodde den var på riktigt. Om det var på riktigt hade vi inte levt nu.

Nåja, nu ska jag sluta prata om dig, jag ska ta mig en varm jävla dusch och vänta på Sanna, sen ska jag fylla i min tattoo.

I'm not alright.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0