onsdag.

jag är så död!
jag är så jävla trött, känner för att lägga mig ner på golvet och somna! men tyvärr så har jag skola.fast har bara bild och idrott kvar, känns riktigt skönt, för när jag slutar ska jag springa hem och sova:)

Ihelgen blev det fest i Bärlinge hos Pim! Det var en jävla omgång sprit,cider och "alla som inte dansar är våldtäktsmän", hade ruggit kyl, men inge vidare roligt på lördagen, förutom mys med en hemlig man ;)
I helgen blir det också fest, måste ju passa på när Mange och Wede är i Luleå, dom rycker ju in i lumpen på måndag, sen vet jag inte när jag får träffa dom igen :(

nu ska jag gå och köpa en cola light, och förhoppningsvis hålla mitt humör uppe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0