"Pota de madre"

Hurfan kan man bli sur över ett skämt som "pota de madré", visst det kanske är ett jävligt fult ord, menvafan, vänner som skickar så tillvarandra på SKÄMT borde förså bättre än att bli riktigt irriterad/sur..

Jag är less, så otroligt less. Nu vill jag bara att Olivia ska komma hem, så allt blir som vanligt.
Min kära Olivia, lämna mig fan inte en gång till med dom här idioterna.
Snart syns vi, då ska jag pussa och krama ihjäl dig och ha en riktig chej-kväll!

Skolan suger, jobbet är värdelöst, nog för att jag trivs bra. Luleå suger, Kalix suger. Allt jävla suger.
Jag är inte på humör idag, verkligen inte! Vafan ska jag ta mig till!?

Vill bara hem, fara och köpa den där tvn, koppla in den och sen sova. Sova bort mitt liv. 
Så känns det just nu, fast skulle behöva ta tag i min uppsats...

Blir inge Kalix ihelgen, ska spendera den i Luleå. Vettefan vad jag ska göra, men ids inte åka till Kalix varenda jävla helg som du vill det.


 

Kommentarer
Postat av: haha

vilken del i skämtet ska föreställa den humoristiska delen?

2008-01-10 @ 21:25:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0