12 juli.

wellwell, vart ska man börja?
var ett tag sen jag uppdaterade här, men inget har typ hänt..

kan berätta lite om dagen, började med att min kära pojkvän väckte mig ungefär halv 7 för att säga hejdå innan han skulle sticka till Halmstad och spela beach-rugby. Jag kunde inte somna om så jag slog på disney channel och somnade vid halv 8 ungefär. Ulrika väcker mig 10 och frågar om jag ska följa med till Överby och såklart kunde jag inte säga annat än Ja,tack! Så det var snabba ryck att åka dit, har hittat mig en hög vitkjol(har likadan i svart) och lite smycken. Helt great!
Sen åkte vi hem och jag somnade som en stock och sov tills sommarkrysset började.
Har precis ätit middag - fläskfilé och pompa! Mumma.
Ska ringa William nu och säga godnatt, sen ska jag slå på en film..

Slänger upp en bild på min nya kjol ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0