22 juli.

Har inte skrivit på länge, så vet inte vad jag ska börja med..

Har iaf kommit hem från min älskade William. Alltid lika jävla jobbigt att åka därifrån, speciellt när det kommer till kvällarna. Nåväl, det dröjer väl inte allt för länge innan vi ses igen, men det är ändå jobbigt..

Har "semester", eller semester och semester, när jag började på donken här i Sthlm, så frågade dom mig om jag ville ha semster, då svarade jag att jag ville ha 2veckor i juli, men DUMJÄVLAIDIOTERNA har satt upp mig på 4pass dom där 2veckorna.... IDIOTER, jag är verkligen less på det där jobbet nu... Död åt helvete med er alla..

Nu ska jag gå ut och gå i det fina vädret och rensa mina satans jävla tankar. Är inte på bra humör idag..

Btw, så har jag blivit moster för exakt en vecka sen, en liten Charlie(ZLATAN, som jag vill att han ska heta) blev det..
grattis petra & lejon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0