krossad.

igår kom det hemska, det jag inte hade förväntat mig på länge. det jag aldrig trodde skulle hända. william gjorde slut.
det känns förjävligt.. har sovit ca 2timmar inatt, och väl under den tiden så drömde jag att han ångrade sig..och vi blev tillsammans igen. resten av natten har jag bara gråtit och pratat i telefon.
jag vill inte att det ska vara såhär, det vill jag verkligen inte. jag tycker om han så jävla mycket, och vill bara att det ska bli vi två igen.

åker till umeå ikväll, sen luleå på torsdag. äntligen får jag komma hem till mina underbara vänner. fan jag hade velat att william skulle komma med, som vi har pratat om..

jag hatar det här, men det är som dom säger, du får vara ledsen och gråta, det går över för eller senare.

Jag älskar dig William, och det kommer jag alltid att göra mer eller mindre!

Kommentarer
Postat av: sanna

det löser sig gumman, killar finns det hur många som helst av! <3

2008-07-28 @ 21:11:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0