rip.

Ibland kommer dagarna man funderar väldigt mycket. Every step I take, every move I make Every single day, every time I pray I'll be missing you Thinkin of the day, when you went away What a life to take, what a bond to break I'll be missing you In my heart is where I'll keep you my dear "Dad" Johan Pettersson.


Har inte lyckats ta mig till sängen ännu, är deppig. Tänker på Johan. Vill att du ska komma tillbaka till oss!
Älskar dig nu och föralltid pappa....
Tårarna rinner ner för min kind, önskar William var här nu, så han kunde stötta mig..
Ska försöka sova nu..

Jag kommer aldrig att glömma dig, när du håller om mig, stryker mig i håret. Fan så jag saknar dig!
Men snart ses vi igen i nangiala.. Och det kommer bli det bästa som hänt mig att få träffa dig igen.
Älskar dig pappa!

Kommentarer
Postat av: M a m m a . J e s s i c a

God kväll!



Gíllar du rosa och vill ha en ny bloggdesign?

Titta då in i min blogg, har en bloggutlottning där, och ju fler kommentarer du ger till det inlägget ju större chans har du att vinna ;)

2008-07-13 @ 00:02:58
URL: http://jyees89.blogg.se/
Postat av: Hilda

Jag beklagar sorgen. Verkligen!



Tur att vi alla möts där vögen tar slut..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0