19 juni.

Första 12-20 dagen avklarad på donken, gick väl hur bra som helst, inte alls lika jobbigt som jag trodde :)
Fast hade nog gått lättare om jag inte haft feber och halsont.

Sandra kommer imorgonbitti. Så 7imorgon ska jag stå på t-centralen och möta henne, det blir nog underbart att få hit någon man tycker om ;p Sen ska vi jobba hela dagen tillsammans 12-20, sen äta middag och bara umgås :)
Sen på lördag blir det SATC-premiär! Ojojoj, jag  är sjukt peppad =) Hoppas den är lika bra som serien.

Nu ska jag slå på dubbelavsnitt med Scrubs, sen inväntar nog sängen :)
Ha det så bra allisammans och ha en riktigt god midsommar! :)

Oj justja, glömde berätta att på jobbet idag så gick ipren-mannen från reklamen förbi sen kom han från beck in som alltid säger " ska du ha en stänkare?":D Sen när jag skulle gå och köpa godis på Östermalm så skulle jag fråga en kille vart det fanns någon pressbyrå då är det självaste Danni från Ateens och första dagen jag kom hit så såg jag Carl-Robert Holmer Kårell , han i Eva&Adam dom små :P Fan vilken tur jag har! :D

Saknar dig älskling!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0