fredagen den 13onde.

Och ingenting har gått fel för mig idag, förutom vädret dock..

Sitter i Williams rum inlindat i hans täcke, och tänker på han. Det luktar gudomligt, jag älskar hans doft!
Han är ute och roar sig på Carinas med studentfolket, och jag är glad för hans skull.
Näst sista natten som jag kommer sova i hans säng på länge, kommer att sakna någon som ligger och håller om mig när jag somnar och när jag vaknar, bara känna hans närhet. Åh gud, vad jag tycker om denna människa William Sundén!<3
Vill inte åka härifrån, vill verkligen inte det. Tårarna rinner ner för mina kinder och jag vill inte. Jag vet att det inte kommer dröja länge tills vi ses igen, men ändå. Jag vill inte åka till Sthlm och slita arslet av mig, för att få pengar. Jag vill inte jobba monsterpass på donken, 12-21, jag vill inte! jag vill, jag vill jag vill jag vill INTE!!!!!!!!!!!!! Jag vill stanna hos William och leva utan pengar. Ååh, det är deprimerande.


Nu ska jag bädda ner mig i hans säng och slå på någon film,
sov gott folket, puss&kram, take care!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0