klantarsle nästa?

Jag glömde att skriva igår i min blogg att Johan fyller år.
Grattis på födelsedagen, jag älskar och saknar dig så fruktansvärt.
Och jag är inte den ända som känner så!


Mys vart det igår, med Sandra.
Först mysfika med Elin på roasters, sen kollade vi lite kläder m.m :)
Gick och mötte Sandra vid östraskolan ungefär, hem till mig och åt plus såg film, tog bussen till preem lämnade filmen där och sen bussen till Tunastigen 70, Saandys place!
Myset där med, ett vinglas, sex and the city,  chips, jordnötter inklusive dipp :) MYMMA!

Nu ska jag kolla på lite boenden i Sthlm for me and Sandy, och sen gå och låna några böcker :)
Puss!

JOHAN, JAG SAKNAR DIG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0