Måndag, ny dag, ny vecka och nya tag

Planer för dagen/veckan =)

Måndag; Mys-fika med Elin, present öppning och kaffe.
                 Mys-pys med Sandra, promenad från stan till Tuna, kolla drink boken och 
                 se film, sleep over!
      
Tisdag; Promenad från Tuna till stan på morgonen med min favorit-Sandra.
              Mys med Sandra (igen), promenad, se high school! Fika och laga mat :)
              Sover nog också över där igen ;D

Onsdag; Basket, plannja-södertälje tror jag det var!?
                Umgås med Sandra.

Torsdag; Promenadpromenadpromenad och åter promenad, shiiit vad hurtig jag har blivit =)
                 Inga mer planer för den dagen.
                 Sandra, höll jag också på att glömma :p

Fredag; Fredag - helg och basket med Sandra, kanske fest/utgång :)


Sen ska jag försöka klämma in en eller två dejter till veckan ;) Vet bara inte ännu vilken dag som passar bäst!
                 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0