McDonalds

Sandra blev tvungen att fara till Mcd och jobba, och jag följer med som moraliskt stöd. Visst är jag snäll!?

Jobbar ingenting i veckan nu, eller jo på lördag, öppning. Jag hatar öppningar :(
Usch, fybläää.

Var och såg på plannja igår,dom förlorade, men dom får ta igen den förlusten med en vinst imorgon..

Imorgon har jag en massa planer, tripp till storheden efter jag har slutat, sen dansuppvisning och efter det blir det plannja, sen blir det nog kanske utgång..

Melodifestivalen, på lördag hos Sandra, med en Cosmopolitan eller Piggelin i handen. Våra schlager drinkar, och sen har vi ett tema Glitter och glamour, ganska pra nice!

Nu ska jag se till att Sandra får slyta, för jag är hungrig :)
PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0