out of the light, like a star, like a hero!

Helgen, fiifan alltså!
Började med att jag fick feber på fredagen och inte kunde jobba på lördag,
efter att ha legat i sängen från klockan 9 på fredagskvällen till ungefär 14 på lördagen så pallrade jag mig upp.
Följde med Sandra på makeupstore och hon sminkade sig, blev några svängar på bolaget och sen kände jag mig genast mycket piggare!

Vi for hem till Sandra, lagade oxfile med potatisgratäng och vin. Mumma!
Efter det blev det Melodifestivalen, ojoj, fifan så bra det var..
det blev jag Sandra, Marcus, Mattias och Hani som såg melo.. Cheeeses säger jag bara!
Efter några glas vin och några cider så började vi röra oss til Magma, allt jag har att säga därifrån, konstigt folk, konstig musik :p

Måste springa, uppdaterar senare!
PUSS!


Kommentarer
Postat av: Elli.

Konstigt folk ,konstig musik???? Vilket inlägg? Det kanske är så att du är lite för ung för sådana ställen? Du är väl inte 17 år ännu? Så du är för ung, för det.Magma skulle förlora sina tillstånd för såna som dig.

2008-03-18 @ 21:27:14
Postat av: Anonym

bra skrivet, håller helt med dig Elli.

2008-03-18 @ 23:07:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0