underbara fredag =)

har bara goda nyheter förutom att jag typ har halsfluss.
har bara några få skoladagar kvar av detta läsår, och det har gått fruktansvärt bra =)
kommer nog inte sakna något speciellt mycket här förutom mina dunderbara klasskompisar.
betygen är på topp, så jag har inget att klaga på iaf.

det är underbart väder ute, härligt som fan.
underbara vänner och underbara w :)

på onsdag åker jag ner till Vbg, helt underbart! jag längtar grymt grymt grymt mycket.
sen direkt där efter så åker jag till sthlm och tillbringar hela sommaren där =)
HELT JÄVLA UNDERBART!

nu ska jag och spela lite minigolf. hör gärna av er :)


         - jag kommer sakna er tjejer :)

Kommentarer
Postat av: Sofie

Allvarligt.. lite mer foundation och brunkräm va?

Flickan är ju alldeles blek ju!

2008-10-16 @ 12:10:27
URL: http://kompulsiv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0