bakis,boden,jobb

Hej alla ni glada bakfulla människor!

Någon mer som är bakis än jag? Jag tror det...
Usch, jag hatar såna här dagar!!
Nåväl, nu ska jag sluta whina, och berätta lite om gårdagen.
Jag slutade jobba 4,  ringde Elin som berättade att bussen till Boden gick 18.05, jag höll på att dö.
Har nog aldrig varit så stressad i hela mitt liv förut, nåväl hann iaf med bussen.
Väl framme gick for vi till Gutte, vidare till Tomas och sen Boddan =)
Jag hade då otroligt roligt iaf, tack alla ni :)
Britta kom och hämtade mig och Olli, mat på max och vidare till sovplatsen.
Så var min kväll :) Och hade sjukt roligt!

Idag har jag varit och jobbat, långa 5timmar idag....
Hade förfan ett helt innebandy lag eller om det var hockeylag från Kiruna som hade förbeställt, när dom väl kommer
till donken så var några felbeställda. Och det gör mig så jävla pissed!

Nu ska jag ta och snoka vidare, bilderna från lördags läggs upp imorgon :)
i know u want me,
xoxo/gossip-paulina

Kommentarer
Postat av: olivia

haha bra att jag har nåt minne!

2008-11-03 @ 15:33:32
URL: http://oliviaohman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0