det spelar ingen roll

till mig från Levinen på bdb(bilddagboken)

"Det spelar ingen roll hur mycket du ringer honom eller smsar honom.
Det spelar ingen roll om du klagar på hur måligt du mår hos honom, eller om hur dålig din dag har varit.
Det spelar ingen roll om du ringer och hotar mig, eller min komips för den delen.
Det spelar ingen roll om du har vita läppar, bara för att det är modernt.
Det spelar ingen roll, vet du varför?
Han är med mig och inte med dig.
Det spelar ingen roll, vet du varför?
Han föredrar mig, framför dig."

Jag tycker synd om den här tjejen.. Hon är nästan 20bast och bråkar på bdb.
Herregud, det gjorde man typ när man var 12år..
Och hon ska skita i om jag och Wille har kontakt.
Och du, vänta bara tills han bedrar dig som han gjorde med mig. Då är du nog inte heller så maffig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0