Detta är en tråkig rubrik

Hej!

Jag är ruggit trött, och känner inte för att gå på stan :/
Vet inte varför jag är så jävla trött nuförtiden, kanske för att jag inte har något att sysselsätta mig med på dagarna?
Och vänt dygnen..
Nåväl, nu väntas Emilia att komma när som helst, och om ungefär 20min anländer Alice!
Så får ta och vila när jag kommer hem, eller efter jag har resat garderoben.
Måste ta tag i att sälja kläderna, kanske ska lägga ut dom i bloggen eller på blocket? Alltid fint med lite extra pengar så här i mitten av månaden..

Fick ett sött kort av Moffi idag, han var i Vänersborg hos hans "goda vän", åååh blev så avis, vill också dit!
Måste höra med Madde om hon har ork för mig någon helg här fram över!
Gillar verkligen Vbg, helt otroligt fin stad och härliga människor och framför allt dialekten :)

Nu är min fråga till er: Hur mår NI idag?

I KNOW U WANT ME,
XOXO/GOSSIP-PAULINA

Kommentarer
Postat av: Linda

Vänersborg? Var/är det inte är ditt ex och hans ny bor? :O

2008-11-06 @ 14:36:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0