Fredag 21 november 08

Hej igen!
Nu är jag tillbaka från min lilla "bloggpaus", nog har det kliat i fingrarna lite.
Men fick hålla mig! Så det har varit skönt att inte skriva.

Nåväl, det har inte hänt så mycket för mig, jobb jobb och åter jobb. Sen lite häng på stan! ( som alltid)
Ikväll ska jag nog vara med Alice och Erica, och säkert någon mer, vi ska nog se IDOL och bara mysa.
Och imorgon blir det premiären på ICE i Boden, blir säkert fint ;D

Sen har även jag, Olivia och syster bestämt oss för att återuppta innebandyn igen!
Är sjukt peppad på det, så det kommer bli så jävla roligt.
Dock vet vi inte vilket lag vi ska börja i ännu, någon som har något förslag? :)

Nej, nu ska jag hoppa in i duschen, sen ringa Alice!
Och ni era dummajävlar som komenterar min blogg, ni eller ska jag säga du är inte så jävla smart.
Man ser att det är samma ipadress eller vafan det nu heter, och ni ska fullständigt skita i om jag vill ha vita
läppar. Tack för mig :)

I KNOW U WANT ME,
XOXO/PAULINA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0