Godkväll!

Godkväll mina kära hönapönor! :)

Är hos Ika just nu, ska sova här inatt.
Var med henne och Drugge på stan idag, och det var trevligt.
Vi skulle ta en fika, men ingen av oss var absolut inte sugen på fika, så vi sket idag.
Sen har vi bara vimsat runt runt i lilla fittluleå.
Nåväl, jag och Ika for hem till henne, färgade hennes hår.
Jag tyckte det vart bra, men det tyckte inte hon ;p Jävla fittunge!
Sen snabbade jag att ta bussen hem eftersom vi hade främmande, men då for dom typ efter 10min.
Så det va pretty onödigt att åka hem, eftersom jag kom hit nyss igen :p Men men!

Nu snöar det som fan och jag hatar det!
Och nu ska jag hoppa på Ika och kittla henne :D hihi!

I KNOW U WANT ME,
XOXO/LITE-FRISK-PAULINA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0