Godmorgon!

Godmorgon gullungar! :)

Sitter här vid köksbordet med hårfärg i håret, FYFAN så skönt det känns att få bort den ÄCKLIGA GRÄSIGA
utväxten. Har varken haft lust eller ork till att göra det, så det här känns OTROLIGT jävla skönt ;D
Sov hos Ika inatt ju, vi låg och jyrade hela natten, och spådde varandra, och bara pratade.
Vi båda hade nog hoppats på att det var en kille ist för tjej som man låg intill, men icket!
Vi fick nöja oss med varandra.
Hennes väckarklocka ringde tidigt som fan typ 7 eller något, har inte varit uppe före 10 på typ 3veckor,
så det var kämpigt när det ringde. Hon bestämde sig att stanna hemma från skolan, och vi somnade om,
tills min buss gick, och jag fick kuta till bussen. Men den var försenad, lite less!
Anledningen till att jag är vaken så tidigt idag är för att jag skulle på ett möte på ungdomsförmedlingen,
men då ringer dom jävlarna för en halvtimme sen och säger att hon är hemma med sjukt barn.
Jävla skit, hade kunnat sova längre. Eftersom jag känner mig som en mumie :(

Idag: Stan, middag med Alice, sen hockey med Alice och Olivia :)
Imorgon: Jobb/partey! ;D

nej, nu ska jag sätta i resten av färgen och göra mig nå frulle!
I KNOW U WANT ME,
XOXO/PAULINA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0