GODNATT :)

godkväll :)

sitter i soffan och ska snart slå på en film, men tänkte uppdatera lite först :)
sov hos erica inatt, var grymt sugen på chips, ringde typ alla i min telefonbok för att be om skjutss,
men alla drack typ. men tillslut så skulle erik komma och han var så snäll så han köpte med sig en chipspåse åt mig :)
så fick ligga där i lugn och ro och se one tree hill och äta chips, då var jag lycklig :p
dock har ERICA den onde smittat mig :(( har förjävla ont i halsen, och kanske feber? vet inte..
nåväl, idag har jag varit och jobbat, ett kortpass, från 3-7 rätt skönt. och fick stå i köket så det var härligt.
dock så brände jag mig som fan och tror att jag ska dö :p

imorgon blir det kalas hos min kusin som fylller 9 (!?), sen bara tjilla!
härligt med söndag..
nej, nu ska jag sätta på någon av filmerna som jag har hyrt, hyrde "Gracie" och "Welcome home Roscoe Jenkins".
hoppas dom är bra! :)
sov gott sverige! :)

I KNOW U WANT ME,
XOXO/PAULINA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0