helgen

hej! nu ska jag berätta lite om min helg gottfolk eftersom jag är sjuk, och då kan jag passa på att updt. började i fredags, efter många många om och men så for jag till Linda B-L som fyllde år, festen var redan igång och alla var fulla när jag kom dit, fick mig några vinglas av tant-Anna som hon vill att jag ska kalla henne, efter det bar det iväg till Cleo! Jag hade en grymt trevlig dag, och tack alla! :) Igår jobbade jag, var inte på humör, fick ju typ en hjärnskakning i fredags, en kille skallade mig typ i fredags inne på cleo, medans han gör det så åker mitt bakhuvud in i en jävla betongpelare. Fyfan så ont jag fortfarande har.. Så igår tog jag det chillare än chillast. Var på hockey efter jobbet, sen bara hem och sov, dega och mysa med mig själv. Idag skulle jag ha varit och jobbat, men har kallsvettats hela natten, och snorat, så jag kände att jag inte orkade fara och stega burgare då. Nu ska jag slå på one tree hill och försöka få mig lite sömn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0