jag blir....

....cp på när jag ska blogga! ingenting funkar, allt står ihop. och det fungerar inte att få med fetstil, eller nå helvete sånt. lite less! nåväl, har kommit från jobbet för ett tag sen, ska hoppa in i duschen, sen se lite Oth tänkte jag. Fick stå i kök i pricip nästa hela kvällen, skulle göra första burgaren och bränner mig på 3OLIKA STÄLLEN PÅ HANDEN! FATTAR NI!?!??!?! 3BRÄNNMÄRKEN... Hur jävla sämst måste jag inte vara? Fick ont som fan, eftersom att grillarna är varma som fan. Men det var bara att kämpa, kan tilllägga även att jag knappt kan röra på fingrarna.. Kul liv! Imorgon blir det att hänga med Alice, blir väl en fika och en rund tur på stan, får ju lön och det älskar vi :) Nu ska jag hoppa in i duschen, sen oth!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0