lördag

hejhej.

hur mår ni denna lördagsförmiddag? :)
jag mår piss åt helvete, ont i halsen och förkylning... plus bakis då.

hade verkligen en trevlig kväll igår, (det jag kommer ihåg).
började hos Jonas, sen vidare på någon fest inne i stan, på varvet tror jag det var.
sen vidare till heroes, eller jag satt på trappen medans dom 2killarna, (vet inga namn) försökte få in Alice.
det gick inte bra, så vi for till ripan för att träffa Olivia och Erica.
och hem sen och sova ungefär tror jag.

nej, nu ska jag tabort laptopen från magen och dra täcket över huvudet.

I KNOW U WANT ME,
XOXO/PAULINA

Kommentarer
Postat av: Jag

Fan, klarar du inte mycket eller?

Har supit sedan i torsdags och jag är inte bakis.

Dra ner på drickandet fjortis, du verkar inte känna dina gränser. :P

2008-11-15 @ 14:32:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0