måndagen den 3november, FATTAR NI NOVEMBER!?

hejsan hoppsan lillebror! :)
(okej, nu tänkte ni "lillebror", men nu är det såhär att jag är svin sugen på att
se en riktig riktig barn film, och karlsson på taket var det första som jag tänkte på:)

nykommen hem från stan, har varit och fikat med Emilia och Fenny.
sen har vi bara varit och kollat lite kläder och sånt. men eftersom man är PANK med STORA STORA bokstäver så blir
det inge shop!
funderar starkt på att spara alla mina pengar och ta en utlandsresa just efter nyår, skulle sitta så jävla fint,
men jag är såååååååå jävla dålig på att spara pengar.
någon jävel måste göra det åt mig, någon frivillig att skänka pengar åt mig?
funderar starkt på att hålla en välgörenhetsgala för mig själv, så jag kan köpa mig en frisörutbildning och
en utlandsresa!
nåväl, nu ska jag gitta till Olli, hon ville ha myssällskap och jag behöver PRATSÄLLSKAP!
ångest som fan över det som hände i helgen.. vill bara få det ogjort men ändå inte, och då måste jag ha Olli att prata med!

i know u want me,
xoxo/gopssip-paulina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0