"minifrisören"

godeftermiddag kära bloggläsare!

är hos min goda vän Olivia just nu, har nyss tagit bort hennes löshår, eftersom jag är "minifrisören" till mina nära och kära. gratis tillochmed ;p
vi ska se oth, och så ska min syster komma.
men nu är det så att jag ringde henne för en timme sen, och då sa hon att hon bara skulle ta på sig ett par brallor
och sen börja gå, ringer henne för en kvart sen, och då hade hon GLÖMT  att komma.
hur jävla sjuk syster har man inte!?:D

ska berätta lite sen om mina tankar i livet, men det får bli ett senare inlägg ikväll.
har en massa, och jag ska FAN göra alla dom! det har jag och mamma kommit från till.
nåväl, kika in i bloggen senare ikväll kanske runt 10-11, om ni är nyfikna ;p
NU:ONE TREE HILL

I KNOW U WANT ME,
XOXO/GOSSIP-PAULINA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0