Morsning!

Godmorgon alla kära bloggläsare!:)

Hur mår ni idag?
Jag mår faktiskt skit dåligt, förkyld som utahelvete, och halsont som fan och feber(!?!) Vet inte..
Så nu ligger jag här i min varma gosiga säng och suger på strepsilshalstabletter med smaken
jordgubb. Och sprutar in nässpray i snoken 24/7 :p Snälla, gör så att jag blir frisk!
Men snart måste jag tvinga mig upp ur min varma säng jävel, ska på ungdomsförmedligen.
Helvete! Jag orkar inte. Men jag har inge telefonnummer dit och det finns inte på eniro, så kan inte ringa och säga att jag är sjuk. Får göra det där på datorn snabbt, så jag kan gå hem och vila.
Fast jag kände ändå att gå på stan och ta en fika, någon som hänger på?=)
 
Nej, nu ska jag pallra mig i duschjäveln!
Uppdaterar sen.

I KNOW U WANT ME,
XOXO/SJUK-JÄVLA-PAULINA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0