"MOT LJUSET"

men tja alla underbara läsare!:)

hur har eran dag varit?:)
min har varit helt ok, dock trött som jag skrev i förra inlägget..
men det gick över efter ett tag, efter bodyjamen ungefär typ kvart i åtta :p
nåväl, nu ligger jag i sängen och försöker ÖVERTALA min kära vän Erica Fogelqvist att vi ska köra
nosleep inatt, och fara och käka donken frukosten imorgon, den är helt underbar.
speciellt toasten! mmmh, det bara vattnas i käften på mig.
men nu är det såhär att jag har en väldigt tråkig kompis, som tycker jag är crazy :(

btw, fick en present av mamma idag. lite gulligt inslagetpacket, jag trodde det var choklad, eftersom
jag är så sjukt sugen på det, men nej! DET VAR EN BOK!
"MOT LJUSET" hette den det är en sån här liten bok där det står olika saker, typ "allting löser sig" blahablahablaha, min mamma tycker jag är deprimerad.
såhär sa hon när hon gav den; Paulina, du behöver verkligen det här nu.
och sen kramade hon mig. SNÄLL MAMMA JAG HAR!

nej nu mina läsare, nu ska jag tracka Erica, hon ska med!
I KNOW U WANT ME,
XOXO/GOSSIP-PAULINA

Kommentarer
Postat av: Erica

Fick du med mig eller? ;) crazy girl!

Och ja, du har en snäll mamma, hon är så söti ;*

2008-11-07 @ 12:35:34
URL: http://ericcaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0