Shit....

...Vilken jävla vintertid vi har fått! Jag som hatar snön och vill ha sommar året om! :) Kanske ska ta mitt pick och pack och sticka redan nu till Florida?;) Just nu är jag med Erica, eller hon ligger i soffan och jag sitter vid köksbordet, får inte ta in datorn för min mamma, för hon städar. Jäkla kärring :s Ska snart fara och jobba, hade dock velat fara på hockey :( Men men, behöver alla pengar som finns, så jag kan åka bort efter jul! Göteborg eller Sthlm, funderar på Götet! Nej, nu ska jag börja dra mig ut i snön och värsta stormen.. Usch, att det alltid ska blåsa i Luleå..

Kommentarer
Postat av: regina norbäck'

Kom med mig till florida ;)

2008-11-24 @ 21:54:00
URL: http://reginanorback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0