Sjuk..

Hej!

Jag är sjuk.. Så förbannat sjuk. Jävla Erica :p
Halsont,tjock i halsen och förbannat så feber...
Nåväl, får tänka på att jag bara får ligga hemma!

Skulle behöva sova, men kände att jag behövde uppdatera.
Idag har jag inte gjort ett piss typ, varit på kalas hos min kusin. Sen bara hem..
Orkar inte göra så speciellt mkt ;s

Imorgon blir det möte med Ungdomsarbetsförmedligen, eftersom jag har hoppat av skolan.
Dom ska fixa en praktikplats med mig, fyller ju trotsallt snart 18, och då är det lättare.
Och då kan jag ta mitt pick och pack och sticka!
Sen hade jag ett pass som jag skulle jobba, men fårse hur jag mår imorgon.
Just nu skulle jag inte orka, skulle ungefär dö på jobbet.

Nej, nu ska jag ta och försöka sova!

I KNOW U WANT ME,
XOXO/SJUK-PAULINA



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0