snart, mina kära läsare, snart far jag härifrån!

helt sjukt att vi är inne i november redan.
snart är det julafton och nyår, och jag fyller år snart, åhfyfan vad jag längtar!! eller snart och snart, 5månader,
 men snart är det bara 4,sen 3,2,1, sen kommer dagen som jag alltid har längtat till, 10 april.
det kommer gå oerhört fort, och jag längtar som satan!

borde egentligen sova, måste vara piggelin imorgon när jag och mamma ska på arbets och söka aupair jobb åt mig
i london och NY, och även vanliga jobb i södra sverige.
fattar ni hur skönt det kommer bli att flytta från den här skithålan, finns inget jag kommer sakna.
förutom mina vänner då.

äh, nu ska jag slå på en film.
dock vara jävligt mycket beslutsångest om vilken ;s

"kan ett rent helvete lösa sig, och bli normalt?!"

I KNOW U WANT ME,
XOXO/GOSSIP-PAULINA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0