tisdag

Hejsanhoppsan!

Jag kan tala om för er att jag är sjukare än sjukast.
Och skulle behöva ett hembiträde som kunde göra saker åt mig? Någon som ställer upp frivillig?=)
Jag hoppas jag är frisk till torsdag, då blir det hockey med Olli, Alice och Fanny, snälli Olli som skulle bjuda.
Och i helgen blir det att hälsa på pappa, åker nog dit på lördag?
Blir nog nice!

Svar på min komenterar, vem som sjunger och vad låten heter " if u wanna get high, u got to move with the flow"?
Dom heter Skaburbian Collective, ett luleåband, och låten heter Flow.
Du hittar dom på den här länken: http://www.myspace.com/skaburbiancollective
Hoppas du gillar dom!

Nej, nu ska jag dra mig upp för en cigg, sen sängen igen.
Godnatt och som sagt,
I KNOW U WANT ME,
XOXO/SJUK-JÄÄÄÄVLA-PAULINA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0