beautiful disaster

vaknade för ett tag sen, har världens jävla huvudvärk och feber.
så orkar nog inte göra mycket idag, ska nog gå och hyra en film som jag kan bädda ner mig till.


undra om det blir Umeå ihelgen, funderar på det. skulle vara hur jävla nice som helst!
nåja, veckan är lång och beslutet kan ändras många gånger.

nu ska jag hoppa in i duschen, sen lägga mig i sängen igen.

vill att det ska bli som förut.
att du ska ge mig den kärleken du gjorde.
att du låg och pillade mig i håret när jag skulle sova och kunde säga hur många gånger som helst "fan vad jag tycker om dig paulina".
hur vi kunde ligga och titta varandra in i ögonen i timmar och utan säga något.
jag saknar dig oerhört mycket. det är sjukt hur man kan sakna någon så!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0