boston, no one knows my name

ligger fortfarande i sängen och skönt är det, lyssnar på Augustana-Boston, helt underbar låt!
får gåshud av den..
gårdagen var sweet, först middag hos annapanna, potatisklyftor eller va de nu var med kött sallad och tzatsiki :)
riktigt mumma!!!!
senare på kvällen kom Janne min älskade vän och hans vänner förbi, sen delade vi alla på en taxi in till stan till nån skitfest.
sen hem pratade med min syster,  och sen sov jag som en stock!

ikväll vet jag inte vad som händer, vill till boddan, ska ragga med mig brudarna dit, nu är det slut på lugna helger ;)
annars sticker jag te jannepanne =)

nej, bädda sängen nu och sen promenad med mamma!
puss/paulina

Kommentarer
Postat av: Modelejon

Men att ha vita läppar.. är det modernt bara för dig eller följer du ett mode?

Alla föds som original, dö inte som en kopia.

Om några månader är det ute med vita läppar och då kommer du antingen vara lika omodern eller så kommer du förkasta dina nuvarande tankar och hoppa på nån annan trend..

2008-10-18 @ 17:21:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0