DJURGÅRDEN, DJURGÅRDEN, DJURGÅÅÅÅÅRDEN

igår, eller inatt så gjorde jag ett jäkligt dumt beslut.. jag skulle aldrig ha skrivit det där..
fan, jag förstör bara för mig själv, och det blir åt helvete med allt.
hade varit bra annars, hade inte behövt gruva mig över jobbet imorgon, men NU gör jag verkligen det.

annars har jag inte så mycket mer att säga förutom att DJURGÅRDEN vann igår mot luleå,  var en lika match, men när det är 16sek kvar så kvitterar Djurgården med 4-4 mot Lule, förlängning och då får djurgården in värsta fina målet och jag var så jävla galen den kvällen ;D men det är rätt!
sen har jag även varit och sett  High School Musical 3, FYYYYFAN så bra den var! ååååh, helt sjukt!

nu ska jag kolla vem som åkte ur IDOL och sen ska jag nog sova.
ska ju trots allt upp imorgon och jobba.
XOXO/Paulina

         

Kommentarer
Postat av: Anonym

Allmänna Idrottsklubben - AIK.

Vi är överallt - men det är inte ni

För ni är djurgårdsjävlar!

2008-10-28 @ 02:41:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0