halloween imorgon!

hejhejhejhejhejhej alla bloggläsare! :)

vad har ni gjort hela dagen?:)
jag har varit på stan med tjejerna, hittade vanliga lösögonfransar och guldiga lösögonfransar, och guldiga skitlånga lösnaglar, guldiga stora öronhängen och en guldigtiara :) sen har jag även lånat Brittas peruk, blontlångt hår, haha blir nog svin bra!
dock vet jag inte vilken av dagarna jag ska vara utklädd med peruk å de, men det löser sig säkert!
lovade ju att slänga upp en bild på det jag har shoppat och dagens outfit, men jag orkar verkligen inte. har fått feber och mår inte alls bra, så gör det imorgon istället :)

nu ska jag bädda ner mig i sängen och äta ostbågar, "jätte"salt, och med isvatten till det, och se en film. Dock vet jag inte vilken film jag ska se :/ kanske bara vänner säsong 10? det blir nog bäst så:)
nej, godnatt med er kära folket, och släng gärna in några kommentarer :)
i know u want me,
xoxo/gossip-paulina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0