I'm the world's greatest

Var nyss inne på en tjejs bdb, hittade texten till The worlds greatest med Rkelly.
Shit vad många minnen som började rulla runt i mitt huvud, helt otroligt vad många minnen som rullar upp!
Hur man har stått ute i skogen och skrikit "I'm the world's greatest" när man har varit riktigt nere.

Får tyvärr inte in youtubeklippet, men slänger upp länken iaf.
http://www.youtube.com/watch?v=dfgHdHfgVyE

Nu ska jag slänga mig i duschen och sen blir det stan med Erica, Olli och Reggo :)
Ska köpa lite grejjs till halloween, ger er lite bilder när jag kommer hem, och en dagens outfit ska ni också få!

i know u want me,
xoxo/gossip-paulina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0