jag skulle kunna leva leva utan den där blicken, som får mig ur balans.

har hunnit rätt mycket idag faktiskt, solat, gick förbi HM och kosmetik för att köpa aceton och lösnaglar( jag känner mig så himla fräsch när jag har det så det var ett måste), sen kom jag hem, slängde mig i duschen, satt fast lösnaglarna och nu ska jag klä på  mig och sen ska jag och syster på stan, ska försöka hitta något  nytt och slänga på mig till halloween, vet inte ännu vad jag ska vara :/ men det är ju några dagar kvar så det hinns nog.
känns som onödigt att köpa en "halloween"dräkt bara för en gång, och hade jag klätt ut mig så hade det varit till SUPERMAN! :p

nu ska jag göra mig iordning för stan, sen ikväll blir det hockey.
btw så hyrde jag P.S i love you igår, har du inte sett den så se den! världens bästa film(förutom hsm) den var 2timmar lång och jag grät hela filmen. Jag säger det igen, har ni inte sett den så se den!:)

i know u want me,
xoxo/gossip-paulina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0