OH god damn!

var ju som sagt på hockeyn, gick ju riktigt bra för dom, vann med 6-2 mot södertälje.
men nästa vecka, då jävlar, luleå-DJURGÅRDEN, luleå kommer krossas!

jag och min syster gick hem från coop, eller in en sväng på kvantum och sen vidare hemåt, var riktigt rikigt skönt med en kvällspromenad. sen gjorde vi mat, eller mamma gjorde mat åt oss, stuvade makkisar och korv, hann ju inte göra det tidigare idag ;p så det satt fint!

nu sitter jag och funderar på om jag ska lägga mig i sängen och se en film eller något, men jag tror jag sitter här ett tag till, eller det brukar bli så iaf:)

älskar er tjejer!

puss/paulina

Kommentarer
Postat av: Erica

Älskar dig också <3

2008-10-18 @ 01:44:46
URL: http://ericcaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0