stick

jag mår bara sämre och sämre..
funderar på att gå ut och gå så jag får rensa mina tankar lite, skulle vara underbart skönt, men det är förbannat kallt ute och jag vill inte gå själv, det är otroligt skönt men ack så jävla tråkigt.
jag är så jävla ner stämd,
hur fan kan du vara tillsammans med hon?
varför är du inte tillsammans med mig?
varför varför varför varför varför varför varför varför varför varför!?!?!?!?!?!?!?!?!?!
 
jag blir bara så jävla ledsen!

nu kom pia och hennes kompis(kommer inte ihåg vad hon heter), så måste nog vara social!

Kommentarer
Postat av: Annonym

man faller för den man faller, inte mer än så... tycker synd om dig, men tiden läker alla sår...

2008-10-14 @ 17:52:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0