when u hold me, in your arms sotight.

är hos olivia nu med britta, vi har sett big brother :) nu ska jag och olivia få åka med snällbritta hem till mig och sova.
skönt att ha någon med sig på nätterna, det är de som är värst..
men som någon anonym hade komenterat "tiden läker alla sår, man faller för den man faller för" - kan inte annat än att hålla med.

nåväl, min älskade syster kommer hem imorgon, vi ska på hockey, premiär för säsongen för min del, hade ju annars lovat mig själv att inte lösa pengar på hockey tills lule-djurgården är, men måste gå imorgon, kan inte hålla mig :p

sen har jag även planerat helgen, kommer bli hur roligt som helst:)
och veckan är helt jävla grym!
tisdag:basket
onsdag:HIGH SCHOOL MUSICAL 3 SISTA ÅRET premiär.
torsdag: LULEÅ-DJURGÅRDEN! HEJJA DIF HEJJA DIF HEJJA DIF!

nu ska vi åka till oss, uptd någon annan gång;p
/paulina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0