yeah maybe baby, i'm a loser

ordet "måste", är ganska så deprimerande för mig, dock på ett bra sätt, eller det beror på ;p

  • måste kirra pengar så jag kan betala min Magnus Betnér biljett.
  • måste boka HSM biljetter till onsdag.
  • måste plugga så jag klarar NKN på onsdag.
  • måste skicka in min hemuppgift till min lärare, senast onsdag.
  • måste städa mitt rum.
  • MÅSTE FÅ MIG EN JÄVLA UTLANDSRESA NU PÅ DIRREN! pallar inte denna kalla kyla nåmer:(

nåväl, nu är det väl nog med måsten för mig. Olivia kommer om någon timme, så ska jag sätta fast hennes löshår :) Och göra tacos ;p fifan så gott.
eller måste nog sova innan Olli kommer.
tack för mig, och på återseende :)
puss/paulina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0