disturbia

tjenare!

är hos Emilia just nu, vi ska snart gå till dollarstore och köpa flott, sen ska vi bänka oss framför IDOL =)
det är sweet, och tjill! egentligen skulle jag behöva plugga, men det får vänta till ikväll/natt. jobbar ju stängning imorgon, så då blir det inget, och att plugga dagen innan är INGET jag rekomenderar.
men det blir säkert bra, får hoppas på det..

skulle behöva träna till min aerobicspass imorgon, måste lära mig allt i huvudet, och qing och en massa saker, annars kommer det gå åt pipsvängen, får göra det bästa av situationen, och hoppas på det bästa!

nu ska jag gå och göra Emilia sällskap, sen iväg till d-store.
puss/paulina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0